مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 آذر 1398 ساعت 06:552019-12-17اقتصادي

نرخ خشکبار ومیوه شب یلدا درشیراز اعلام شد/ نظارت بر رعایت قیمت ها


نرخ های مصوب آجیل و میوه شب یلدا در شیراز اعلام شد و متولیان متذکر شدند که نظارت های گسترده ای برای رعایت این قیمت ها صورت خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگفت: خشکبار مورد نیاز مردم در سه درجه بندی تقسیم شده است که قیمت های هر محصول بسته به شرایط آن کالا تعیین و مشخص شده است.

عبدالله رزاق منش در خصوص نحوه قیمت گذاری پسته در شیراز متذکر شد:چهار نوع پسته در واحدهای صنفی در سطح شیراز توزیع می شود که به ارقام کله قوچی،اکبری، احمدی آبادی و فندقی معروف است که این ارقام در درجه اول از یک میلیون و 750 هزار ریال تا یک میلیون و 400 ریال عرضه شده است.

او در خصوص ارقام درجه دو و سه این محصول نیز عنوان کرد:ارقام درجه دو این دسته از یک میلیون و 580 هزار ریال الی یک میلیون و یک میلیون و 260 هزار ریال و در نوع درجه سوم از یک میلیون و 350 هزار ریال تا یک میلیون و 80 هزار ریال قیمت گذاری شده است.

رزاقمنش در خصوص قیمت تعیین شده برای آجیل چهار و شش مغز نیز عنوان کرد: این دو محصول نیز در سه نرخ قیمت گذاری شده و آجیل چهار مغز درجه اول، دوم و سوم به ترتیب 1میلیون و 300 هزار ریال،1 میلیون و 200 هزار ریال و 1میلیون و 100 هزار ریال قیمت گذاری شده است.

او ادامه داد: در نحوه قیمت گذاری آجیل شش مغز نیز به همین ترتیب اقدام شده و به ترتیب 1میلیون و 100 هزار ، یک میلیون و 900 هزار ریال قیمت گذار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ خشکبار ومیوه شب یلدا درشیراز اعلام شد/ نظارت بر رعایت قیمت ها

نرخ خشکبار ومیوه شب یلدا درشیراز اعلام شد/ نظارت بر رعایت قیمت ها